Welk team wint de Maurik Cup 2018???

Na de vorige jaren met aparte zeskampen voor de jeugd en de senioren gaan we nu voor één grote wedstrijd om de Maurik Cup !!!
Geen onderscheid meer tussen oud en jong. Onze spellen zijn zo gemaakt dat iedereen kan winnen!
Gebruik je lichaam en je verstand, het maakt niet uit wat je leeftijd is.

Wij gaan teams en supporters verrassen met bijzondere spellen waarin plaatselijke bedrijven duidelijk herkenbaar naar voren komen.

Hoe een team eruit moet zien?
6 tot 8 deelnemers (minimumleeftijd deelnemer 10 jaar) plus een coach.
De coach speelt de spellen niet mee maar kan weer BONUS punten verdienen voor het team door in een bijzondere uitdossing zijn team te coachen.

Een team kan bestaan uit vrienden/vriendinnen, klasgenoten, families, collega's noem maar op.
Natuurlijk zouden we het extra leuk vinden als straten zich inschrijven om de band in je buurt en het dorp te versterken.

Laat je zien en laat je horen!! Je team is herkenbaar aan: de teamnaam, de kleding en de yell.

Meedoen????!!!

Aanmelden kan vanaf nu door het sturen van een e-mail aan:
info@oranjevereniging-maurik.nl

In je mailtje geef je tenminste aan:
-teamnaam
-teamleden
-naam en telefoonnummer van de coach

Wij zijn blij als jullie mee willen doen en rekenen daarom geen deelname kosten. Wil je meer informatie mail ons gerust!

Let op inschrijven kan tot en met woensdag 25 april a.s.